שלוימל'ה, קופיקס ואיצקוביץ • מלחמת בתי הקפה, הגרסה הבני ברקית

    ישראל פריי 4 Comment on שלוימל'ה, קופיקס ואיצקוביץ • מלחמת בתי הקפה, הגרסה הבני ברקית
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבדיחה המפורסמת אומרת כי אין מקום בעולם שבו לא תמצאו: קוקה קולה ובית חב"ד… נראה כי לפחות בגבולות ארצנו הקטנה, ישנה מועמדת חדשה לקחת את כתר הפופולאריות והתפוצה הנרחבת, הלא היא רשת "קופיקס". רשת בתי הקפה שהוקמה ע"י היזם אבי כץ, המציאה קונספט פשוט וחדשני, ובמסגרתו נמכרים כל מוצרי החנות במחיר אחיד של חמשה שקלים. •

    המהלך שזכה לסיקור נרחב בתקשורת, צבר תאוצה. ברחבי הארץ נפרסו עשרות רבות של זכייני הרשת, והציפו את רחובות הערים באופציית הסעדה זולה ונגישה. המתחרים, שהורגלו למכור בסכומים גבוהים בהרבה את אותם המוצרים, נאלצים להתמודד עם מתחרה כמעט בלתי מנוצח, והדבר גורם לסערה רבה בענף שסובל באופן תדיר מאי יציבות.

    גם לעיר בני ברק הגיעה "קופיקס". תוך זמן קצר נפתחו ברחבי העיר כמה סניפים של הרשת. אך בעוד במקומות מסוימים היא לא פגעה באיש, מהסיבה הפשוטה שהעיר נעדרת תרבות בתי קפה וחנויות היושבים על אותו קהל לקוחות, במקומות אחרים פותחת "קופיקס" בסמוך לחנויות החוששות מאד לפרנסתן. כך למשל באחד ממוקדי התחנות בעיר, גן ורשה, אחרי שנים ששלט ביד רמה באזור קיוסק ותיק, מאיימת פעילות הרשת הצעירה על המשך קיומו ורווחיותו של העסק הישן.

    אך ה'דרמה' האמיתית שמורה ל"טיים סקוור" של העיר, הלא הוא אזור בית הכנסת השוקק "איצקוביץ". סביב ביהכנ"ס, ריכז בעל הקיוסק 'שלוימל'ה' אימפריית אוכל מכל הסוגים והמינים, ומי שהעז לקרוא תיגר על ממלכת האוכל המכניסה, הלא היא רשת קופיקס, שפותחת סניף על חורבות חנות הירקות שהייתה בסמיכות לקיוסק של שלוימל'ה.

    שלוימל'ה לא נשאר חייב. בתגובה מהירה ונחושה, הוא שכר את החנות ששכנה בה בעבר רשת "לנדאו תקשורת", הנמצאת מול בית הכנסת, ורכש זכיינות מהרשת המתחרה "קופיז", וכך, התגובה המהירה שמעמידה את האזור בפני תחרות של שני יריבים עסקיים מרים, צפויה לשנות את מפת האוכל בסנטר של בני ברק.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      שנים סחטו אותנו והסוף הגיע
      הגיע הזמן למחירים ריאלים

      סוף סוף הגיע הזמן להפסיק את הסחטנות מהארנקים של הבני ברקים
    2. 3

      רק אני לא מתרגשת?! בכל החנויות האלו יש מנות קטנטנות שמתאימות לגמדים. האם ניתן להשוות לחמניה גדולה מלאה בביצים גבינות וירקות של נאמן ל 2 פרוסות דקיקות מרוחות בקצת גבינה?

    3. 2

      נכון! מסכימה לגמרי אם תגובה מספר 2, צריך לקנות 3 לחמניות כדי להיות שבעים. אומנם באייס קפה הם זולים אבל הטעם לא מקורי יש לזה טעם של גלידה אמרקאית(שימו לב למכונה)עם קפה.

    4. 1

      הגיע הזמן שנפתח רשת ששומרת על יראת שמים ולא מכניסה פועלים ערבים בשבת לעסק ולא גונבים את הכיס של הבני ברקים ב 13 שקל לכוס קפה